Fortnite: Linia Ognia 34.20 – poprawki balansu rozgrywki i nie tylko

Dzisiaj chcemy podzielić się szczegółami na temat aktualizacji 34.20, którą udostępnimy jutro, 25 marca. Znajdziecie w niej zmiany w balansie broni, modyfikacje ekonomii i znaczną liczbę poprawek. Ale najpierw mamy dla was przedpremierową zapowiedź pierwszej nowej mapy do Linii Ognia od czasów premiery: Uderzenie Młota!

Przedstawiamy Uderzenie Młota

Z głębin wyrastają iglice i ciasne uliczki – Uderzenie Młota dodaje grze średniowiecznego klimatu. Wertykalność tego zamku odróżnia go od mapy Horyzont 10. Znajdziecie w nim mnóstwo wygodnych osłon, zakątków i zakamarków do wykorzystania w grze.

Na początku Uderzenie Młota będzie szablonem. Tak jak wspominaliśmy w ostatniej aktualizacji, oznacza to, że mapa pojawi się w Linii Ognia bez szczegółów środowiskowych. Dzięki temu na podstawie waszych opinii szybko dokonamy zmian w układzie mapy. Szczegóły środowiskowe i ostatnie szlify dodamy później, gdy wszyscy zdążą zapoznać się z mapą i sprawdzą, jak przebiega rozgrywka.

Przygotujcie się na młócenie wrogów – mapa Uderzenie Młota zawita na wasze ekrany 8 kwietnia wraz z aktualizacją 34.30!

Fortnite Ballistic Hammer Fall Map

Poprawki balansu rozgrywki i ekonomii

Wersja 34.20 wprowadza zmiany w balansie Strzelby-Pompki MłotaStrzelby Automatycznej FuriaPistoletu Maszynowego Grom i Karabinu Szturmowego Napastnik oraz ekonomii podczas meczu.

Zmiany zrównoważenia broni

 

Strzelba-pompka Młot

  • Nieznacznie zwiększono szybkostrzelność
  • Znacznie zwiększono obrażenia z przyłożenia

Strzelba automatyczna Furia

  • Zwiększono obrażenia z przyłożenia
  • Zwiększono obrażenia na średnim dystansie

Pistolet maszynowy Grom (k. seria)

  • Nieznacznie zwiększono obrażenia
  • Nieznacznie zwiększono szybkostrzelność

Karabin Szturmowy Napastnik

  • Zmniejszono odległość, przy której zaczyna się spadek obrażeń

Poprawki ekonomii

  • Zmniejszono cenę Karabinu Snajperskiego Żniwiarz z 4700 do 4500 kredytów.
  • Zwiększono cenę Karabinu Szturmowego Napastnik z 2500 do 2700 kredytów.
  • Zwiększono cenę Karabinu Szturmowego Nemezis z 2500 do 2700 kredytów.
  • Zmniejszono cenę Tommy Guna z 3500 do 3200 kredytów.

Aktualności dotyczące zmian we wczesnym dostępie

Około dwa tygodnie temu zapytaliśmy o wasze opinie na wiele różnych tematów – od informacji na temat istniejących broni i gadżetów po liczniki czasu w trybach. Podsumowując, jak dotąd prosicie nas o…

  • Nowe mapy, bronie i gadżety
  • Dodatkowe pistolety na początek gry
  • Lepsze sposoby na radzenie sobie z bezczynnymi graczami podczas meczu
  • Nowe lub dodatkowe opcje personalizacji ustawień interfejsu
  • Efektywniejsze zarządzanie ekwipunkiem

Niedługo pojawią się nowe mapy, bronie i gadżety – zwiększenie ich liczby to priorytet naszego zespołu. W przyszłości wśród nowych broni dodanych do Linii Ognia znajdą się pistolety, które będzie można kupić podczas rundy początkowej.

Wysoko na liście priorytetów zespołu znajduje się też problem bezczynności graczy podczas meczów. Niedługo powiemy więcej na ten temat. W międzyczasie potwierdzamy, że pracujemy nad opcją poddania się, która zawita w Linii Ognia prawdopodobnie wczesnym latem.

W zespole rozmawialiśmy również o dodatkowych możliwościach personalizacji interfejsu w Linii Ognia, między innymi o opcjach dotyczących celownika. Pojawił się również temat poprawienia zarządzania ekwipunkiem w grze. Rozważamy wprowadzenie zmian w tych obszarach, jednak nie mamy jeszcze konkretnych informacji, którymi moglibyśmy się podzielić. Możemy za to podzielić się informacją, że planujemy zmianę, dzięki której lepiej będzie widać, który członek ekipy ma urządzenie punktu szczeliny. Będziemy dalej pracować nad ulepszeniami interfejsu i wrażeń użytkownika.

Innym naszym priorytetem jest poprawa wrażeń z rozgrywki pierwszoosobowej i ulepszenie zasadniczego działania broni w tej perspektywie, co zobaczycie w sekcji „Ulepszenia i poprawki” każdego z wpisów na blogu. Ważne jest dla nas zmniejszenie liczby niedoróbek, przez które gra w perspektywie pierwszej osoby w Linii Ognia nie przebiega gładko.

Możecie wyrazić swoje zdanie, wypełniając ankietę w grze po ukończeniu meczu lub zamieszczając post na subreddicie Fortnite: Battle Royale (którego używamy również na potrzeby Linii Ognia) oraz anglojęzycznym kanale Fortnite na Discordzie. Podczas gdy Linia Ognia wciąż rozwija się w fazie wczesnego dostępu, będziemy dalej polegać na waszej pomocy w ogólnym kształtowaniu rozgrywki. Obecnie przydałyby się nam uwagi do następujących kwestii:

  • Istniejące bronie
  • Istniejące gadżety
  • Ekonomia związana z kredytami

W następnym artykule na blogu, który pojawi się 8 kwietnia, omówimy otrzymane uwagi i to, jak planujemy się do nich odnieść.

Ulepszenia i poprawki – 34.20

Rozgrywka

  • Od teraz Bańkosłona zapada się, nim upłynie limit sześciu sekund, jeśli zbierze ponad 600 pkt. obrażeń.
  • Od teraz Granat Zwiadowczy można zniszczyć.
  • Od teraz wrogie Granaty Zwiadowcze pulsują na czerwono.
  • Od teraz Granat Dymny szybciej wypuszcza dym.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali powiadomień, gdy byli oznaczani przez Granat Zwiadowczy.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli się wspinać, o ile nie patrzyli prosto na krawędź, na którą próbowali się wspiąć.
  • Naprawiono błąd, przez który czasem nie można było podnosić ani podkładać urządzenia punktu szczeliny po pierwszej rundzie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli wskakiwać przez okno w barze z sushi w Horyzoncie 10, jeśli stali zbyt blisko ściany.
  • Naprawiono błąd na konsolach, przez który gracze nie mogli czasami wybierać gadżetów.

Błędy graficzne

  • Naprawiono błąd, przez który kucanie i poruszanie się do tyłu sprawiało, że gracze wchodzili w kamerę.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze podczas celowania przez celownik niektórych broni wchodzili w kamerę przy lądowaniu po upadku.
  • Naprawiono błąd, przez który wydawało się, że lunety broni podczas ślizgu znikają.
  • Naprawiono błąd, przez który kamera drgała po wspięciu się na obiekt.
  • Naprawiono błąd, przez który animacja celowania przez celownik Tommy Guna była zbyt szybka.
  • Naprawiono błąd, przez który atakujący pojawiali się w punkcie odrodzenia obrońców, zanim pojawili się w prawidłowym punkcie odrodzenia.
  • Naprawiono błąd, przez który wskaźnik nieodczytania wiadomości nie wyświetlał się w czacie tekstowym.
  • Naprawiono błąd, przez który animacja podkładania urządzenia punktu szczeliny nie wyświetlała się obserwującym osobę podkładającą urządzenie.
  • Naprawiono błąd, przez który zdrowie członków ekipy w trybie obserwowania wyświetlało się jako 0.

Inne problemy

  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli czasami zamknąć ekranu z mapą.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli chodzić i strzelać podczas wyświetlania ekranu zwycięstwa.
  • Naprawiono błąd występujący w zadaniu „Rozegraj mecze” tak, aby po rozegraniu dwóch meczów rankingowych w Linii Ognia postępy zadania były zaliczane prawidłowo.
  • Naprawiono błąd, przez który odliczanie czasu w trakcie fazy zakupów w niektórych przypadkach kończyło się po dwóch sekundach zamiast po 25.
  • Naprawiono błąd występujący w lobby Linii Ognia, przez który przywódcy ekipy pozostawali w stanie braku gotowości mimo klikania przycisku „W gotowości”, jeśli którykolwiek członek ekipy był w stanie braku gotowości.
  • Naprawiono błąd, przez który po wygraniu gry rankingowej progresja rankingowa gracza czasami się nie zwiększała.
  • Wprowadzono poprawki zmniejszające częstotliwość zawieszania się gry.
  • Naprawiono błąd na urządzeniach mobilnych, przez który na ekranie pojawiał się drugi przycisk „Tablica wyników”.

 


Młot niedługo uderzy – 8 kwietnia zobaczymy się na nowej mapie!