
Snax, innocent, SZPERO i Saju jako trenerzy młodych talentów! Rusza projekt SkillFactor
Dobrze rozpoczął nam się rok pod kątem dodatkowych inicjatyw i ciekawych projektów. Tym razem zadowoleni mogą być przede wszystkim nieco mniej doświadczeni gracze, którzy marzą o rozwoju własnych umiejętności i treningu pod okiem najlepszych. Agencja marketingowa VYRAL ogłosiła start turnieju SkillFactor, w którym młodzi, gniewni będą reprezentować zespoły trenowane przez takie tuzy jak Janusz „Snax” Pogorzelski, Grzegorz „SZPERO” Dziamałek, Paweł „innocent” Mocek czy Paweł „Saju” Pawelczak.
O ile w przeszłości byliśmy świadkami wielu inicjatyw mających na celu promocję młodych talentów, o tyle turniej SkillFactor jest na swój sposób o wiele mniej szablonowy. Cały projekt bazować będzie poniekąd na zasadach talent show, a w blasku reflektorów niedoświadczonym graczom pomogą zaistnieć weterani sceny, którzy tym razem będą musieli odnaleźć się w nietypowej dla siebie roli.
Pieczę nad czterema drużynami, które powalczą o ostateczny triumf w ramach SkillFactor oraz nagrodę główną, stanowiącą lwią część puli nagród opiewającej na dwadzieścia tysięcy złotych, sprawować będą kolejno Janusz „Snax” Pogorzelski, Paweł „innocent” Mocek, Paweł „Saju” Pawelczak i Grzegorz „SZPERO” Dziamałek. Każdy z potencjalnych uczestników rywalizacji sam wybierze, w którym zespole chciałby się znaleźć.
– To bardzo ciekawa i ważna dla polskiej sceny inicjatywa. Wielu graczy posiada predyspozycje do gry na profesjonalnym szczeblu i czeka tylko na ich odkrycie. Tego typu wydarzenie to nie tylko ciekawe show i nowa dla esportu formuła, ale również niepowtarzalna szansa na wspólny trening ze swoim idolem i spełnienie marzeń – mówił Michał Miłkowski, Head of the Component Department & PC ACTION S.A.
Zapisy do zespołów dowodzonych przez czołowych polskich zawodników ruszyły już teraz, a pierwsze kwalifikacje zostaną rozegrane piętnastego stycznia. Najlepsze piątki młodych graczy zmierzą się z kolei w bezpośrednich starciach podczas wielkich finałów SkillFactor.
– Naszym celem jest nie tylko zapewnienie widzom emocji podczas oglądania rywalizacji, ale też przyczynienie się do rozwoju młodego pokolenia graczy CS:GO. Wierzę, że każdy może spełnić swoje marzenia – komentował Daniel Piątek, Prezes agencji VYRAL.
Fot. VYRAL / Patrycja Gawryszewska