Rusza Europejski Tydzień Młodzieży, a wraz z nim turniej w League of Legends

Rusza Europejski Tydzień Młodzieży, a wraz z nim turniej w League of Legends

24.05.2021, 10:49:48

To już dziś. Turniej w League of Legends organizowany w ramach Europejskiego Tygodnia Młodzieży właśnie startuje. Za organizacją wydarzenia stoją Narodowa Agencja Programu Erasmus+, Europejski Korpus Solidarności oraz Esports Association.

Zawody przygotowane z myślą o Europejskim Tygodniu Młodzieży skierowane są do uczniów szkół podstawowych oraz średnich. Organizatorzy podają, że od 24 do 28 maja zobaczymy w akcji nawet 256 graczy League of Legends. To właśnie tylu zawodników zapisało się do zmagań opartych o system 2 kontra 2, zajmując przy okazji wszystkie dostępne miejsca. Z uwagi na duże zainteresowanie wydarzeniem inicjatorzy myślą jednak o rozszerzeniu ostatniej tury kwalifikacyjnej.

Dla widzów będzie on okazją do obejrzenia batalii na wysokich obrotach, natomiast dla samych graczy jest to świetna szansa na rywalizację w oparciu o umiejętności indywidualne – czytamy w oficjalnym komunikacie zapowiadającym wydarzenie.

Turniej będzie dla graczy rewelacyjną okazją na zaprezentowanie swoich umiejętności, ale też szansę na integrację w oparciu o rywalizację w zgodzie z zasadami fair-play – zaznaczają dalej organizatorzy.

Walczyć również będzie o co. Pulę nagród rozlokowano bowiem jest w atrakcyjnych nagrodach rzeczowych.

Europejskiemu Tygodniowi Młodzieży towarzyszyć będzie również segment edukacyjny skupiający się na wielu twarzach branży. Zainteresowanych uczestników czekać będzie pięć prelekcji z udziałem ekspertów. Lista tematów, które usłyszymy podczas wystąpień, prezentuje się następująco:

  1. STOP HEJT – esport jako współczesna platforma komunikacji i rywalizacji w duchu fair-play;
  2. Digitalizacja nauki i wiedzy – machine learning w esporcie jako społeczne narzędzie poznawcze;
  3. Profilaktyka fizyczna – problemy zdrowotne związane z siedzącym trybem życia;
  4. Profilaktyka psychiczna – jak gra zespołowa i komunikacja cyfrowa pomaga walczyć z wykluczeniem cyfrowym, szczególnie w czasie izolacji społecznej;
  5. Zawody w esportowym ekosystemie branżowym – nowe specjalizacje na rynku pracy. 

Zawody rozpoczną się czterema drabinkami kwalifikacyjnymi, by doprowadzić do turnieju finałowego zaplanowanego na 28 maja.

Wszelkie potrzebne informacje znajdziecie na specjalnie przygotowanej stronie internetowej wydarzenia. Całe wydarzenie będzie transmitowane na kanale twitch.tv/esports_assoc oraz na https://etm.frse.org.pl.

Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze