
Poznaliśmy triumfatorów turniejów “Osiągaj więcej. Powered by Huawei”. Którzy influencerzy cieszyli się ze zwycięstwa swoich drużyn?
W dniach 26-28 listopada odbyły się finały turniejów “Osiągaj więcej. Powered by Huawei”. Najlepsi zawodnicy rywalizowali między sobą w trzech tytułach: League of Legends, Teamfight Tactics oraz Valorant. W role trenerów wcielili się Maciej “Kezman” Gramacki, Łukasz “Tuttek” Lipka, Artur “Rybson” Gębicz, Remigiusz “Overpow” Pusch, Karolina “Nieuczesana” Brodnicka oraz Witold “Gucio” Tacikiewicz. Zwycięzcy zgarnęli m.in. najnowsze monitory gamingowe HUAWEI MateView GT 27″. To jednak niejedyna część kampanii.
W piątek 26 listopada odbył się finał pierwszego turnieju z cyklu “Osiągaj więcej. Powered by Huawei”. W ostatecznym starciu w grze League of Legends drużyna Remigiusza “Overpowa” Puscha pokonała zespół prowadzony przez Artura “Rybsona” Gębicza. W sobotę 27 listopada skład dowodzony przez Macieja “Kezmana” Gramackiego ograł drużynę, która do finału rozgrywek Teamfight Tactis dostała się z kwalifikacji Łukasza “Tuttka” Lipki. Weekend zamknęły z kolei rozgrywki w Valorancie. Najlepszy okazał się team reprezentujący Karolinę “Nieuczesaną” Brodnicką, który pewnie pokonał ekipę Witolda “Gucia” Tacikiewicza. Trzydniowe zmagania skomentował Krystian “terp” Terpiński.
Zwycięzcy wspomnianych turniejów zgarnęli monitory gamingowe HUAWEI MateView GT 27 oraz nagrody pieniężne w wysokości 350 zł. Warto wspomnieć o tym, że HUAWEI MateView GT 27” to najnowszy monitor gamingowy marki Huawei. 27-calowy zakrzywiony ekran 2K oferuje częstotliwość odświeżania na poziomie aż 165 Hz. Ponadto, konstrukcja jest wyposażona m.in. w funkcję Crosshair – aktywuje ona na środku ekranu krzyżyk, który pomaga zwiększyć celność w grach typu FPS. Pozostałe osoby, które dotarły do finałów rozgrywek otrzymały natomiast smartwatche HUAWEI Watch GT 2e i nagrody pieniężne w wysokości 350 zł.
Zmagania w grach League of Legends, Teamfight Tactics i Valorant były częścią kampanii „Osiągaj więcej” marki Huawei. Obejmuje ona serię angażujących aktywności dla graczy, którzy chcą wejść na wyższy poziom swoich umiejętności, realizować wyzwania i odnosić zwycięstwa. W ramach akcji na YouTube można również obejrzeć filmy, w których twórcy zachęcają do spróbowania swoich sił w niecodziennych trybach rozgrywki w World of Tanks, wkroczenia w świat sportów ekstremalnych dzięki grze Riders Republic, czy też pokonania labiryntu w Minecrafcie. Wśród twórców zaangażowanych do stworzenia ciekawych treści są m.in. Rysiek, Tritsus, Tidzimi czy Dealerek.
***
Tekst powstał przy współpracy z agencją gaming marketingu GAMESET.