Polska Liga Esportowa z projektem Centralizacji Praw Sponsoringowych. 250 tysięcy złotych do podziału pomiędzy organizacjami

Polska Liga Esportowa z projektem Centralizacji Praw Sponsoringowych. 250 tysięcy złotych do podziału pomiędzy organizacjami

07.09.2021, 11:57:31

Przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej na specjalnie zwołanej konferencji na PGE Stadionie Narodowym ogłosili projekt o nazwie Centralizacja Praw Sponsoringowych. W ramach nowatorskiego rozporządzenia PLE między drużynami partnerskimi w sezonie jesień 2021 zostanie rozdysponowane łącznie 250 tysięcy złotych. 

Kiedy w ubiegłym roku Polska Liga Esportowa weszła w nowy etap swojej historii, zespół odpowiedzialny za organizację rozgrywek zapowiadał, że cały projekt czeka gruntowna przemiana. Już w 2020 roku byliśmy świadkami premierowego sezonu po zmianach, a w 2021 PLE powróciło na LAN-a w Kinguin Esports Performance Center po czym zorganizował Superpuchar na Letnim Stadionie w Gdańsku.

Wczoraj na specjalnie zwołanej konferencji Polskiej Ligi Esportowej włodarze projektu ogłosili kolejne przełomowe zmiany. Zapowiedziana przez organizatora krajowych rozgrywek koncepcja Centralizacji Praw Sponsorskich ma wzmocnić relację pomiędzy PLE a drużynami biorącymi udział w zmaganiach. Na mocy projektu zespoły biorące udział w sezonie jesień 2021 otrzymają łącznie 250 tysięcy złotych. Kwota zostanie podzielona procentowo na pulę nagród, stały zysk dla drużyn partnerskich oraz skuteczność działań sponsoringowych.

– Centralizacja Praw Sponsoringowych to precedens wyznaczający określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. Przede wszystkim jednak projekt stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Tym samym dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju – czytamy w oświadczeniu Polskiej Ligi Esportowej.

Wielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było – mówił Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

Podczas konferencji na PGE Stadionie Narodowym Aleksandra Marciniak, Head of Sales&Partnerships, Adam Gil, Head of Esports oraz Radosław Wójcik, szef działu Komunikacji i PR omówili kluczowe koncepcje dotyczące wszelkich sektorów nowego sezonu. Przedstawiono nowych partnerów, kalendarz rozgrywek oraz priorytetowe elementy strategii komunikacji, których realizacja została zaplanowana na najbliższe miesiące.

Fot. Jacek Kurnikowski /AKPA / Polska Liga Esportowa

Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze