Oto MAD DOG’S. PACT rozpoczyna współpracę z Media Expert i sponsorem tytularnym

11.02.2021, 10:00:08

PACT zyskał nowego partnera strategicznego w postaci firmy Media Expert, a także sponsora tytularnego – markę gamingową MAD DOG. Co za tym idzie – zmieni się zarówno nazwa organizacji, jak i jej identyfikacja wizualna. Od dziś na serwery wchodzić będzie ekipa MAD DOG’S PACT.

Od sierpnia 2018 roku PACT ściśle związany był z firmą Actina, by w 2019 roku ogłosić ją sponsorem tytularnym organizacji. Partnerstwo ostatecznie zakończyło się w ubiegły grudzień. Po jego ogłoszeniu w szeregach esportowego klubu nie wytworzyła się jednak pustka. Wyrazem ugruntowanej pozycji zespołu oraz jego potencjału marketingowego, stało się rozpoczęcie współpracy zarówno z Media Expert, jak i MAD DOG.

PACT w trwającym sezonie legitymować będzie się więc nazwą MAD DOG’S PACT. Do identyfikacji drużyny – jako swego rodzaju maskotka – wprowadzono również logo sponsora tytularnego. Współpraca pomiędzy PACT a Media Expert i MAD DOG przewiduje również szereg innych aktywności na wielu płaszczyznach. 

Współpraca z partnerem takiego kalibru to duże wydarzenie dla PACT. Wierzymy, że jako jedna z najdłużej funkcjonujących polskich organizacji podołamy wyzwaniu, a nasze doświadczenie i doskonała znajomość branży przyniosą korzyści nie tylko nowym partnerom, ale i całemu środowisku esportu w Polsce. Współpraca nie ograniczy się jedynie do Internetu. Planujemy bowiem szeroko zakrojone działania, dzięki którym – mam nadzieję – Media Expert i marka MAD DOG zagoszczą w świecie sportu elektronicznego na dłużej – mówi Marcin Kurzawski, CEO PACT. 

PACT wesprze Media Expert i MAD DOG w działaniach strategicznych mających umocnić pozycję marek w środowisku graczy i fanów esportu. Doświadczenie członków drużyny wykorzystane zostanie m.in. do stworzenia komputerów PC zoptymalizowanych pod rywalizację. Te wkrótce pojawią się natomiast w ofercie MAD DOG, a dostępne będą w sklepach Media Expert. 

Plakat ogłaszający współpracę PACT z MAD DOG i Media Expert. Fot. MAD DOG’S PACT

Wejście w świat esportu to kolejny krok w realizacji naszej strategii umacniania się na pozycji lidera sprzedaży gier i produktów gamingowych w Polsce. Zarówno w kontekście naszej sieci, jak i marki MAD DOG, współpraca ta jest szansą na zbudowanie jeszcze bliższych relacji z graczami. Poprzez elastyczne reagowanie na ich potrzeby i oczekiwania możemy doskonalić ofertę i skuteczne promować produkty wśród fanów esportu w naszym kraju – dodaje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

MAD DOG’S PACT uczestniczy aktualnie w 36. sezonie ESEA Premier. Organizacja na koncie ma m.in. dwa mistrzostwa Polskiej Ligi Esportowej na platformie Counter-Strike: Global Offensive. Od 2017 roku PACT regularnie występuje także we wszystkich ESL Mistrzostwach Polski. W szeregach klubu znajdują się jednak reprezentanci w Simracingu.

Fot. MAD DOG'S PACT
Tagi:
MAD DOG MAD DOG'S PACT Media Expert
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najbardziej oceniane
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
cyryl
cyryl
1 miesiąc temu

Grubo się dzieje w esporcie w tym roku

kamil
kamil
1 miesiąc temu

PogChamp!