Nike zaangażowało w promocję esportowca. Uzi obok LeBrona i chińskiego aktora

20.10.2018, 16:19:00

Firma Nike po raz pierwszy w historii zaangażowała w promocję swoich produktów esportowca. Marka do współpracy zaprosiła Jiana „Uziego” Zihao, gracza League of Legends reprezentującego chińskie Royal Never Give Up.

W akcji udział wziął Uzi, chiński aktor Bai Jingtingiem oraz żywa i ciągle grająca legenda NBA – LeBron James. Projekt promować ma należącą do LeBrona serię „Dribble &”. Szczegóły kampanii nie są jednak jeszcze do końca jasne.

Jak podało Nike Basketball, Uzi, aktor Bai Jingting i koszykarz LeBron James, będą promować kampanię „Dribble &”, która powiązana jest z nadchodzącym serialem dokumentalnym „Shut Up and Dribble”. Dostępne są już zdjęcia Zihao ubranego w czarną koszulkę z napisem „Dribble & Carry”. „Carry” odnosi się rzecz jasna do terminu używanego w League of Legends, gdy jeden z zawodników jest w stanie zrobić na tyle dużą przewagę, by popchnąć swój zespół do zwycięstwa. Określa także pozycję, na której Uzi gra – AD Carry. Fraza ta widoczna jest wyłącznie na t-shircie esportowca.

To pierwsza akcja, w którą Nike zaangażował profesjonalnego gracza komputerowego. Padło na Zihao, zawodnika uważanego za jednego z najlepszych graczy League of Legends na świecie, a dodatkowo cieszącego się w Chinach ogromną popularnością. Tuż przed Igrzyskami Azjatyckimi w Dżakarcie – podczas których notabene zdobył złoty medal – tamtejsze media wyemitowały m.in. film dokumentalny o jego esportowej karierze.

Co ciekawe, faworyzowane Royal Never Give Up z Uzim na czele odpadło dziś z mistrzostw świata, przegrywając ćwierćfinałowy pojedynek z… Polakiem – Marcinem „Jankosem” Jankowskim i jego G2 Esports.

Fot. Nike

 

Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze