
Lidl jest nie tylko tani. To też nowy sponsor SK Gaming
Logo Tindera na koszulkach MIBR było dla was sporym zaskoczeniem? A co jeśli powiemy wam, że sponsorem SK Gaming została właśnie doskonale znana w Polsce sieć marketów spożywczych Lidl? Nie, to nie żart.
W ramach współpracy Lidl wesprze SK Gaming szeroką gamą świeżych produktów spożywczych. Te staną się podstawą diety graczy i pracowników w obu ośrodkach zespołu – w Kolonii oraz Berlinie. Sponsor automatycznie staje się więc partnerem ds. efektywnego i zdrowego żywienia. Szczegóły finansowe kontraktu nie zostały zdradzone.
Logo dyskontu trafi na klubowe trykoty. Obecne będzie na nich do końca roku 2021. W ramach umowy powstała również reklama emitowana przez kilka kanałów niemieckiej telewizji – w tym Sport1. Obie strony zapowiedziały ponadto kolejne aktywności, których detale ujawniać będą z czasem.
– Po raz kolejny jesteśmy dumni, że nowicjusz w esporcie zdecydował się zaufać nam jako właściwemu partnerowi, który wprowadzi firmę do branży – czytamy na oficjalnej stronie drużyny.
Współpracę ogłoszono za pośrednictwem filmu, w którym reprezentanci organizacji spacerują po jednym z supermarketów. Założona w 1973 roku firma prowadzi aktualnie ponad jedenaście tysięcy sklepów. Wpływy marki rozciągają się od całej Europy po USA. Nawet w Polsce “Lidl jest tani” rzuciło swego czasu wyzwanie “codziennie niskim cenom” Biedronki. I poradziło sobie całkiem nieźle. Czemu więc nie zaatakować branży esportu?
Lidl nie jest jednak pierwszą siecią niemieckich supermarketów inwestujących w esport. Wcześniej na podobny ruch zdecydowały się Edeka, która podpisała umowę partnerską z akademią esportową klubu piłkarskiego Berlin Bundesliga Hertha BSC; a także REWE współpracuje natomiast z dywizją esportową udziałowca SK Gaming i klubem piłkarskim Bundesligi 1. FC Köln w ramach wirtualnej Bundesligi.
Co ciekawe – Lidl do 2020 sponsorować będzie także reprezentację Niemiec w piłce ręcznej. Współpraca opiera się na podobnych zasadach co partnerstwo z SK Gaming.
SK Gaming z kolei skupia się na promocji zdrowego trybu życia, łącząc siły z innymi markami, jak np. marką kosmetyków do oczu HYLO, browarem Krombacher i Body Kitchen – wydawnictwem odpowiedzialnym za książki kucharskie skierowane do nastolatków i młodych dorosłych.

Plakat promujący współpracę SK Gaming z siecią supermarketów spożywczych Lidl Fot. SK Gaming
Fot. SK Gaming