Lexus luksusowym patnerem motoryzacyjnym 100 Thieves
Lexus wjeżdża na esportowe salony. Japońska marka samochodów nawiązała partnerstwo z kultową w USA organizacją 100 Thieves.
Współpraca Lexus i 100 Thieves oparta będzie na kilku filarach. Pierwszy z nich dotyczy Content House’u organizacji, który ochrzczony został nazwą Lexus Content House. To właśnie w domu twórców Rachell “Valkyrae” Hofstetter i Leslie “Fuslie” Fu pracować będą nad materiałami, które przedstawią fanom Złodziei markę zaprzyjaźnioną samochodów.
Żeby tego było mało, Lexus został uznany za oficjalnego, luksusowego partnera motoryzacyjnego 100 Thieves. Nie wiemy jednak, co dokładnie oznaczać może enigmatyczne hasło.
– Lexus dostrzega autentyczny związek między pojazdami, kulturą i stylem życia premium. Cieszymy się, że w 100 Thieves znaleźliśmy podobnie myślącego partnera. Naszym celem będzie zaskoczenie i zachwycenie społeczności zebranej wokół organizacji innowacyjnymi treściami i zaawansowanymi doświadczeniami opracowanymi specjalnie dla nich – poinformowała Vinay Shahani, wiceprezes ds. marketingu w Lexusie.
Powstaje esportowe Monopoly. Na planszy m.in. ESL Mistrzostwa Polski
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak legendarną marką premium, jak Lexus. Obie nasze firmy koncentrują się na jakości i innowacyjności w każdej w poszczególnych branżach. Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc pokazać fanom nowy zestaw kół i wszystkie niesamowite materiały, które powstaną w content house – dodał Matthew „Nadeshot” Haag, założyciel i dyrektor generalny 100 Thieves.
We’re proud to welcome @Lexus as the first luxury auto partner of 100 Thieves!
Since 1989, Lexus has been committed to be the visionary brand that anticipates the future for luxury customers. Honored to have Lexus as the official sponsor of the content house. #100T #LexusPartner pic.twitter.com/bHLJCHeNcF
— 100 Thieves (@100Thieves) July 23, 2021
To kolejny rozdział rozwoju organizacji, która na przestrzeni 2021 roku znacznie poszerzyła swoje portfolio partnerskie. Tylko od stycznia 100 Thieves nawiązało współpracę m.in. z AT&T, Rockstar, Turly Hard Seltzer, Twisted Tea Hard Iced Tea i Cash App. Zaledwie tydzień temu usłyszeliśmy natomiast o kooperacji z luksusową marką odzieżową Gucci.
Fot. 100 Thieves