Lexus luksusowym patnerem motoryzacyjnym 100 Thieves

26.07.2021, 15:56:32

Lexus wjeżdża na esportowe salony. Japońska marka samochodów nawiązała partnerstwo z kultową w USA organizacją 100 Thieves.

Współpraca Lexus i 100 Thieves oparta będzie na kilku filarach. Pierwszy z nich dotyczy Content House’u organizacji, który ochrzczony został nazwą Lexus Content House. To właśnie w domu twórców Rachell “Valkyrae” Hofstetter i Leslie “Fuslie” Fu pracować będą nad materiałami, które przedstawią fanom Złodziei markę zaprzyjaźnioną samochodów.

Żeby tego było mało, Lexus został uznany za oficjalnego, luksusowego partnera motoryzacyjnego 100 Thieves. Nie wiemy jednak, co dokładnie oznaczać może enigmatyczne hasło.

Lexus dostrzega autentyczny związek między pojazdami, kulturą i stylem życia premium. Cieszymy się, że w 100 Thieves znaleźliśmy podobnie myślącego partnera. Naszym celem będzie zaskoczenie i zachwycenie społeczności zebranej wokół organizacji innowacyjnymi treściami i zaawansowanymi doświadczeniami opracowanymi specjalnie dla nich – poinformowała Vinay Shahani, wiceprezes ds. marketingu w Lexusie.

Powstaje esportowe Monopoly. Na planszy m.in. ESL Mistrzostwa Polski

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak legendarną marką premium, jak Lexus. Obie nasze firmy koncentrują się na jakości i innowacyjności w każdej w poszczególnych branżach. Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc pokazać fanom nowy zestaw kół i wszystkie niesamowite materiały, które powstaną w content house – dodał Matthew „Nadeshot” Haag, założyciel i dyrektor generalny 100 Thieves.

To kolejny rozdział rozwoju organizacji, która na przestrzeni 2021 roku znacznie poszerzyła swoje portfolio partnerskie. Tylko od stycznia 100 Thieves nawiązało współpracę m.in. z AT&T, Rockstar, Turly Hard Seltzer, Twisted Tea Hard Iced Tea i Cash App. Zaledwie tydzień temu usłyszeliśmy natomiast o kooperacji z luksusową marką odzieżową Gucci.

Fot. 100 Thieves

Tagi:
100 Thieves Lexus
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze