Jankos niczym Messi? G2 Esports ogłasza współpracę z adidas
Światowej klasy organizacja esportowa G2 Esports poinformowała o rozpoczęciu współpracy z globalną marką odzieżową. Drużynę Marcina “Jankosa” Jankowskiego i Patryka “Patitka” Fabrowskiego od dziś ubierać będzie adidas.
Na kanwie dwuletniej umowy adidas stanie się oficjalnym dostawcą sportowej odzieży dla członków G2 Esports. Marka zaprojektuje również koszulki meczowe, w których zawodnicy występować będą w 2021 roku. Warunki finansowe partnerstwa pozostały tajemnicą.
Wciąż nie znamy wszystkich szczegółów współpracy. Te ujawnione zostaną podczas globalnej konferencji przeprowadzonej za pośrednictwem Zooma. Włodarze G2 Esports zapowiedzieli jednak, że działania nie ograniczają się wyłącznie do dostarczania ubrań dla graczy. Samuraje wraz z adidasem rozpoczną działania w segmencie odzieży lifestyle’owej.
Oficjalne trykoty G2 Esports mają zostać wzbogacone “subtelnym hologramem” z wizerunkiem założyciela i dyrektora generalnego klubu – Carlosa “ocelote’a” Rodrigueza. Do stworzenia odzieży G2 wykorzystano ponadto unikalną technologię AEROREADY, która w założeniu ma utrzymać tkaninę w suchości i przewiewności.
– To przełomowy dzień w historii G2. Ogłoszenie partnerstwa z globalną marką sportową, taką jak adidas, to naprawdę wyjątkowy moment dla nas wszystkich – komunikował ocelote przed rozpoczęciem konferencji. – Esport od jakiegoś czasu kwitnie, a 2020 był kolejnym znakomitym rokiem w jego rozwoju. Nie mogę być bardziej podekscytowany potencjałem partnerstwa między adidasem i G2 – dodał.
Na mocy partnerstwa G2 Esports otrzyma także wyłączny dostęp do areny World of Sports – placówki adidasa mieszczącej się w bawarskim Herzogenaurach.
– Jesteśmy bardzo dumni z nowego partnerstwa z G2 Esports, jedną z wiodących organizacji rozrywkowych w branży gier. Dzięki tej współpracy nadal jesteśmy częścią rosnącej kultury gier i cieszymy się, że możemy wykorzystać kreatywność i doświadczenie G2 w tym obszarze – dodał Björn Jäger, wiceprezes adidas w Europie Centralnej.
To nie pierwsze ruchy adidasa na scenie esportowej. Firma współpracuje już z francuskim Teamem Vitality. W 2019 roku ogłoszone zostało także partnerstwo z Teamem Heretics oraz popularnym streamerem Tylerem “Ninją” Blevinsem.
G2 poszerza natomiast długą listę poważnych partnerów. W gronie firm współpracujących z drużyną widnieją już m.in. BMW, Domino’s, Red Bull, Pringles, Logitech, Mastercard czy Twitch.
Fot. Riot Games / David Lee