Gucci x Fnatic. Luksusowa marka wchodzi w esport
Gucci wkroczyło w świat esportu. Luksusowa marka z Włoch rozpoczęła współpracę z międzynarodową potęgą – Fnatic. Efektem współpracy stał się inspirowany drużyną League of Legends zegarek.
Zegarek kosztuje 1350 funtów. Kupić można go wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Gucci. Produkt charakteryzuje logo Fnatic umieszczone na tarczy, a także czarno-pomarańczowe barwy, z którymi nieodzownie kojarzymy brytyjską organizację. – Gucci Dive przenosi eklektyczną estetykę marki w świat gier. Kod archiwalny odzwierciedla zarówno inicjały Guccio Gucci, jak i hasło gry „Good Game” – pisze producent.
Produkt jest ściśle limitowany, nazwano go zresztą kolekcjonerskim.- Zegarek łączy 40 milimetrową obudowę ze stali nierdzewnej z markowym czarnym gumowym paskiem, a wskazówki i wskaźniki zegarka rozświetlają akcenty Super LumiNova. Na obudowie każdego zegarka wygrawerowano napis „Fnatic” i numer edycji limitowanej – czytamy na stronie producenta.
Współpraca objęła również film promocyjny, w którym gracze Fnatic prezentują nie tylko zegarek, ale i ubrania marki, a w międzyczasie kamera ukazuje przebitki turniejów esportowych z udziałem drużyny. W mediach społecznościowych graczy pojawiła się ponadto seria wpisów zawierająca zdjęcia zawodników z zegarkami na nadgarstkach.
The focus of a new collaboration harnessing the spirit of gaming.@Gucci launches a new watch inspired by Fnatic’s League of Legends team.@RekklesLoL @Bwipo @nemesis_lol @FNCHylissang @selfmade_LoL https://t.co/68A4Rvz2lR pic.twitter.com/GHHT3R8nZQ
— FNATIC (@FNATIC) June 25, 2020
To nie pierwszy romans z cyklu Gucci x Fnatic. W styczniu tego roku występujący w LEC zespół League of Legends – a w tym Oskar „Selfmade” Boderek – został zaproszony na Milan Fashion Show. Zawodnicy ubrani w odzież luksusowej marki siedzieli wówczas w pierwszym rzędzie. Pokaz swoją obecnością ubarwili ponadto Jared Leto, Andrew Garfield czy Salma Hayek.
Gracze Fnatic jako goście specjalni zaproszeni przez Gucci podczas pokazu Milan Fashion Show.
– Gucci zawsze była innowacyjną marką, przekraczającą granice, podobnie jak my w Fnatic. Przełamywanie norm i otwieranie nowych możliwości – w rozmowie z dziennikarzami Esports Insider mówił wówczas Craig Santicchia, Partner Development Director Fnatic.
Fot. Gucci x Fnatic