G2 Esports bramą do esportu dla Ralpha Laurena
G2 Esports i Ralph Lauren grają razem. Jedna z największych w Europie organizacji esportowych nawiązała współpracę globalną marką luksusowej odzieży.
“Made to Win spotyka się z Made to be Worn” – zakomunikowali włodarze G2 Esports, ogłaszając podpisanie umowy partnerskiej z Ralphem Laurenem. Współpraca kultowego klubu esportowego z odzieżową marką trwać ma w 2021 roku. Aktywacje opierać się będą na akcjach i wydarzeniach wykorzystujących platformy pokroju TikToka i Twitcha, a także “globalnych kampaniach”.
Partnerzy połączyli już siły w jednym z projektów. Mowa o kampanii Ralph Lauren Wimbledon, która jest wyrazem świętowania 16 rocznicy uczynienia z odzieżowej marki oficjalnego projektanta The Championships. W ramach akcji promocyjnej Martin “Rekkles” Larsson wystąpi w reklamie u boku światowej klasy sportowców.
Dla Ralpha Laurena współpraca z G2 Esports staje się furtką dotarcia do młodszej generacji klientów. Przedstawicielom marki zależy na tym, aby zakorzenić się w świadomości fanów gamingu i esportu czy też użytkowników mediów społecznościowych pokroju TikToka i Twitcha. W sportowym portfolio współprac odzieżowego potentata widzimy też olimpijskie i paraolimpijskie drużyny USA, ale również US Open i Australian Open.

Martin “Rekkles” Larsson – gracz G2 Esports w kampanii Raplha Laurena. Fot. G2 / Ralph
– Nasze partnerstwo z G2 przyczyni się do dalszego postępu, jaki robimy, aby ożywić potężne dziedzictwo marki w autentyczny sposób na nowych platformach. Podkreśla również nasze zaangażowanie w docieraniu do nowych konsumentów – w tym pokolenia cyfrowych tubylców, którzy uczestniczą w gamingu, jak w światowej klasy sporcie czy rozrywce – powiedziała Alice Delahunt, Chief Digital & Content Officer w Ralph Lauren.
– Dzisiaj jest jeden z najbardziej wyjątkowych dni w moim życiu i historii G2. Marka, którą kocham od wielu lat, staje się teraz częścią rodziny. Ralph Lauren wkroczył w świat gier we współpracy z G2 i nic nie sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi i bardziej dumni niż możliwość realizacji ich strategii podczas robienia naszych rzeczy – kontynuował Carlos „Ocelote” Rodriguez, założyciel i dyrektor generalny G2 Esports.
To nie jedyna współpraca w tym roku, którą G2 Esports rozpoczęło z marką odzieżową. W styczniu ogłoszono przecież partnerstwo z adidasem. Oprócz tego Samuraje w ostatnim czasie zacieśnili współpracę z Betwayem i Bondly. W gronie firm współpracujących z drużyną widnieją ponadto m.in. BMW, Domino’s, Red Bull, Pringles, Logitech, Mastercard czy Twitch.
Fot. G2 Esports / Ralph Lauren