
Fnatic podpisuje umowę wartą 15 milionów dolarów z giełdą kryptowalut
Na 15 milionów dolarów wycenia się wartość najnowszej umowy sponsorskiej podpisanej przez Fnatic. Globalnym partnerem kryptowalutowym brytyjskiej organizacji została oficjalnie giełda Crypto.com.
To pierwsze kroki Crypto.com na scenie esportowej. Niemniej jednak w partnerskim portfolio giełdy widzimy wielkie marki ze świata sportu. Wspomnijmy choćby o Paris Saint-Germain, UFC, Formula 1 czy Lega Serie A. Fnatic znalazło się więc w niezwykle prestiżowym gronie.
Wartą 15 milionów dolarów umowę podpisano na pięć lat. Partnerstwo umożliwi Crypto.com bezproblemową współpracę z dobrze odnajdującą się w realiach internetowych publiką Fnatic. Logo giełdy pojawi się ponadto na trykocie klubu, zdobiąc obojczyki esportowców.
Umowa zawiera także zapis o ekskluzywnym NFT Fnatic, które obie marki oferować będą kibicom już niebawem. W planach jest też edukacja finansowa i kryptograficzna dla kibiców drużyny. Co naturalne – nowy partner wesprze brytyjski klub w licznych aktywacjach i tworzeniu treści.
– Światowi liderzy esportu i kryptowalut łączą siły w celu przełomowego, długoterminowego partnerstwa. Fnatic może pochwalić się jedną z najbardziej powiązanych, zaangażowanych i wspierających baz fanów na świecie, a przełomowa umowa z Crypto.com pozwala nam dalej zaspokajać ich codzienne potrzeby – mówił Sam Mathews, dyrektor generalny Fnatic.
– Z uwagi na to, że kryptowaluta staje się popularną metodą płatności, nigdy nie było lepszego czasu, aby pomóc naszym fanom w podejmowaniu mądrzejszych, zdrowszych i przyszłościowych decyzji dotyczących tego obszaru inwestycji – kontynuował.
Fnatic x @cryptocom. Time to make history.#CryptoGG pic.twitter.com/HB7DOJHznb
— FNATIC (@FNATIC) September 16, 2021
Crypto.com może pochwalić się bazą 10 milionów klientów z całego świata.
– Jesteśmy naprawdę podekscytowani rozpoczęciem w pełni zintegrowanego partnerstwa z Fnatic, co stanowi kamień milowy dla naszej branży. Z ponad 200 mistrzostwami ich drużyna przodowała w grze i poza nią, słusznie ugruntowując swoją pozycję jako wiodąca organizacja esportowa – dodał Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com.
To rzecz jasna nie pierwsze partnerstwo organizacji esportowej z platformami kryptowalutymi. Podobną współpracą pochwalić mogą się TSM, BIG, Natus Vincere czy Astralis.