Fabryka Futbolu wkracza do naszego świata. Agencja powołała Fabrykę Esportu

Fabryka Futbolu wkracza do naszego świata. Agencja powołała Fabrykę Esportu

05.02.2021, 13:00:35

Profesjonalna agencja menadżerska Fabryka Futbolu rozszerza swoją działalność na świat sportów elektronicznych. Fabryka Esportu będzie nowym branżowym tworem, którego celem ma być należyte zabezpieczenie interesów zawodników, korzystając ze standardów wyznaczonych w świecie piłki nożnej. 

Fabryka Futbolu to największa agencja menadżerska w Polsce, która reprezentuje takie gwiazdy jak Krzysztof Piątek, Jan Bednarek czy Karol Linetty. Tylko w ostatnim roku firma odpowiadała również za głośne transfery jak te Jakuba Modera do Brighton czy Kamila Jóźwiaka do Derby County. Na fundamentach międzynarodowych sukcesów powołana została Fabryka Esportu, która rozszerzy działalność marki na branżę esportową.

Nasi zawodnicy będą mogli korzystać z wszystkich narzędzi i rozwiązań, które wypracowaliśmy przez lata funkcjonowania naszej agencji w piłce nożnej. Oprócz działań związanych z negocjowaniem kontraktów i transferów, naszych zawodników będzie wspierał zespół najlepszych ekspertów w zakresie marketingu sportowego, na którego czele staje Dominik Gorzelańczyk. Zadbamy także o ich przygotowanie mentalne oraz kondycję fizyczną. Jeśli ktoś chce się znaleźć na topie, to nie może zaniedbać żadnego szczegółu. My mamy przede wszystkim doświadczenie jak to osiągnąć i ciągle się rozwijamy – mówił Tomek Magdziarz, współwłaściciel Fabryki Futbolu i Fabryki Esportu.

W informacji prasowej wystosowanej przez Fabrykę Esportu podkreślono również fakt, że agencja zamierza zadbać nie tylko o odpowiednie warunki swoich klientów, ale również ich rozwój na wielu płaszczyznach. Kreowanie marki osobistej ma być jednym z priorytetów współpracy pomiędzy FE a zawodnikami.

Aspektem, na który coraz większą uwagę zwracają organizacje planujące zakontraktowanie nowego zawodnika, jest ich medialność. Gracze aspirujący do zostania zawodowym esportowcem nie mogą zapomnieć o profesjonalnym wizerunku, który będzie ciekawy i angażujący użytkowników w social mediach – wyjaśnia Dawid Dura, odpowiedzialny w Fabryce Esportu za komunikację.

Jedną z kluczowych postaci w Fabryce Esportu będzie również Stanisław Stokłosa, którego gościliśmy nie tak dawno w audycji „Weszło w Esport„.

Od moich czasów zawodniczych wiele elementów esportu uległo znacznej poprawie, topowi zawodnicy zaczęli być świadomi swojej wartości i zarabiać przyzwoite pieniądze. Nadal dochodzi jednak do sytuacji, w których nie wykorzystują oni optymalnie swoich mediów społecznościowych, podejmują wątpliwe decyzje transferowe czy podpisują niekorzystne kontrakty – tłumaczył Stanisław Stokłosa – Jako Fabryka Esportu zadbamy o to, żeby połączyć nasze doświadczenie zebrane w piłce nożnej z ogromnym potencjałem branży esportowej i wprowadzić do niej wiele ciekawych firm, działających już w sportach tradycyjnych. Zadaniem profesjonalnego esportowca jest skupianie się na grze, a naszym, jak najlepsze zadbanie o pozostałe aspekty jego kariery – dodał.

Szczegóły dotyczące Fabryki Esportu możecie znaleźć na stronie agencji.

Fot. Fabryka Esportu

Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze