Niebiosa nas wysłuchały – Riot wprowadza tryb FFA Deathmatch do VALORANT
Newsy
VALORANT

Niebiosa nas wysłuchały – Riot wprowadza tryb FFA Deathmatch do VALORANT

04.08.2020, 15:53:41

Takie aktualizacje to my lubimy. Najnowsza łatka do FPS-a Riot Games, która wejdzie do życia już jutro, przynosi to, na co czekała cała społeczność – tryb FFA Deathmatch VALORANT. Poza tym na serwerach swoją stopę postawi agentka, której tożsamość poznaliśmy już jakiś czas temu – Killjoy. Tęgie głowy w siedzibie Riotu nie oszczędziły Raze – ta będzie mniej zabójcza niż dotychczas.

O trybie FFA Deathmatch VALORANT słów kilka, bo chyba to temat, który rozgrzewa nas wszystkich najbardziej. W skrócie – nie będzie umiejętności, będzie czysty skill i punkty doświadczenia za zwycięstwo. Rozgrywka deathmatch będzie trwać sześć minut. Zwycięzcą okaże się ten, który jako pierwszy zgromadzi na swoim koncie trzydzieści eliminacji lub będzie mieć ich najwięcej po upływie czasu gry.

Powtarzamy – nie będzie umiejętności. I bardzo dobrze. Przecież nie do tego służy deathmatch, prawda? Każdy uczestnik otrzyma sto punktów zdrowia i pięćdziesiąt punktów pancerzu. Wniosek? Vandal będzie ogrywany i to jeszcze jak. W końcu nikt nie będzie chciał wychodzić z siebie po strzale w głowie z Phantoma za 145. Warto wspomnieć, że każde zabójstwo przeciwnika uzupełni nasze zdrowie oraz pancerz do pełna, a także przeładuje naszą broń. Valve, uczcie się.

AKTUALIZACJE AGENTÓW

KILLJOY

Do gry dodano nową postać, o której więcej wspominaliśmy w tym miejscu.

RAZE
Gwóźdź Programu
  • Czas wyposażenia wydłużono z 1,1 do 1,4 sekundy.
  • Czas szybkiego wyposażenia wydłużono z 0,5 do 0,7 sekundy.
  • Ograniczono efekty wizualne podczas wystrzeliwania rakiety.
  • Ograniczono efekty wizualne śladu rakiety.
Bombowa Paka
  • Zmniejszono obrażenia z 75 do 50 pkt.
  • Obrażenia zadawane obiektom wynoszą stałe 600 pkt.

GRA RANKINGOWA

  • Do gry dodano rangi aktu. Ta zostanie ustalona na podstawie najwyższej formy gracza i zostanie z nim na zawsze jako poziom, który osiągnął w danym akcie.
  • Patch 1.05 oznacza zakończenie gry rankingowej aktu I i rozpoczęcie gry rankingowej aktu II.
    • Jeśli udało ci się zdobyć rangę w akcie I, rozegraj jeszcze 3 gry, by wyświetlić ją ponownie w akcie II. Jeśli jesteś nowym graczem, musisz rozegrać 5 początkowych gier, byśmy mogli odpowiednio dostosować się do twoich umiejętności.
    • Oczekuj ostrożnej oceny swoich umiejętności, mniej więcej 2 kręgi rankingowe niżej niż twoja ranga w akcie I, dzięki czemu będziemy pewni co do twoich zdolności w akcie II. Twoje osiągi będą mieć ogromny wpływ na pierwsze gry, dlatego jeśli dobrze się zaprezentujesz i wygrasz, szybko zyskasz wyższą rangę.
  • Rankingowy matchmaking będzie mógł częściej dobierać ze sobą grających solo lub w duecie z podobnymi liczebnie umówionymi grupami, jednak odbędzie się to kosztem nieco dłuższego oczekiwania w kolejce.
  • Wskaźniki rangi zmodyfikowano tak, by w przypadku porażki gracz otrzymywał bardziej szczegółowe informacje odnośnie do zmian jego rangi. Teraz możesz zobaczyć następujące komunikaty:
    • Ranga nieco obniżona (1 strzałka w dół)
    • Ranga obniżona (2 strzałki w dół)
    • Ranga znacznie obniżona (3 strzałki w dół)
  • W historii gry widoczna będzie teraz ranga, z którą rozpoczynasz grę, oraz ta, z którą ją kończysz.
  • Możesz teraz sprawdzić zakładkę kariery swoich znajomych, używając menu kontekstowego w panelu społeczności. Dzięki temu zobaczysz ich rangę, rangę aktu oraz historię gry.
  • Teraz dowódcy w trakcie gier niestandardowych mogą wybrać lokację docelowego serwera gry i sprawdzić, jaki ping osiągają poszczególni gracze.

TRYBY GRY

  • Pojawia się Deathmatch! Wskakuj, by udoskonalić swoje strzelanie lub rozgrzać się przed grą rankingową.
    • 10 graczy — każdy na każdego.
    • Wygrywa ten, kto w ciągu 6 minut zaliczy 30 zabójstw.
    • Żadnych umiejętności.
    • Dołączysz do gry jako losowy agent spośród tych, których posiadasz.
    • Kupuj dowolną broń z arsenału. Automatycznie otrzymasz także ciężki pancerz.
    • Zabijanie przeciwników zapewnia zestawy zdrowia. Każdy z nich w pełni odnawia zdrowie, pancerz ORAZ automatycznie przeładowuje twoją broń.
    • Wszyscy przeciwnicy zostają cyklicznie ujawnieni na minimapie.
  • Tryb Deathmatch jest na etapie bety, ponieważ wciąż oceniamy wydajność i stabilność gry. Dostępność tego trybu po opublikowaniu patcha 1.05 będzie ograniczona — pierwszy etap dostępności rozpocznie się w środę, 5 sierpnia.

JAKOŚĆ ROZGRYWKI

  • Gracze zgłaszający uciążliwe zachowanie innych osób otrzymają e-mailem wiadomość z informacją, czy zgłaszany gracz został ukarany.
  • Niebawem znikną z ofert sklepu rzeczy, które już posiadasz!

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Sowi Dron Sovy obracał się wolniej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Reyna nie odnawiała w pełni zdrowia, jeśli odnawianie rozpoczęło się w momencie, w którym nadmiarowe zdrowie zaczęło maleć.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego krótkowzroczność nie była nakładana poprawnie, kiedy postać przechodziła przez dym ścian Viper lub Phoenixa.
  • [Hotfix 1.04] Naprawiono błąd, w wyniku którego Phoenix mógł podłożyć Spike’a poza strefą detonacji, jeśli zakończył podkładanie po zakończeniu działania Drugiego Podejścia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego obserwatorom nie wyświetlał się ping na tablicy wyników.
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego Phoenix automatycznie zaczynał rozbrajać Spike’a, jeśli rozbrajał go po zakończeniu działania Drugiego Podejścia.
  • Usunięto lukę, w wyniku której ciągłe sprawdzanie broni z makro mogło powodować lagi na serwerze.
  • Zmiany modyfikatorów i kodów wyświetlane są w czacie dla wszystkich graczy.
  • Ogólne poprawki moderatorów, trybu turniejowego i modyfikatorów gry.
  • Naprawiono błąd związany z minimapą, w wyniku którego minimapa nie obracała się poprawnie w rundach ze zmianą stron w przypadku korzystania z ustawień stałej orientacji minimapy i jej obrotu w zależności od zajmowanej strony.
  • Naprawiono problemy z niespójnością oraz uprzątnięto interfejs użytkownika z opcjami dostępnymi w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w zakładce kariery wyświetlana była niepoprawna ranga.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźniki rangi pojawiały się po najechaniu kursorem przy wyborze agenta.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego # tag konta nie wyświetlał się poprawnie po najechaniu kursorem w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tylko jedna drużyna mogła głosować za poddaniem się, jeśli obie drużyny zainicjowały głosowanie w tym samym czasie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była interakcja z interfejsem użytkownika wyboru postaci na ekranie wczytywania strzelnicy.
  • Po wyposażeniu przywieszki nie jest już wybierana nieprzypisana przywieszka.
  • Naprawiono błąd graficzny, w wyniku którego w lobby odgrywana była niechciana animacja, kiedy znaleziono grę.

Fot. Riot Games / VALORANT

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze