Lizak dla Bestii z Barczewa. Chupa Chups partnerem EXCEL ESPORTS
Wczoraj Marcin “Jankos” Jankowski i adidas, dziś Paweł “Czekolad” Szczepanik i hiszpańska marka… lizaków. Brytyjska organizacja EXCEL ESPORTS poinformowała bowiem o podpisaniu umowy z firmą Chupa Chups.
– Jesteśmy podekscytowani, bo znaleźliśmy partnera w organizacji, która podziela wiele tych samych wartości i odbiorców. EXCEL ESPORTS, tak, jak i my, stawia młodość i zabawę na kluczowych miejscach w budowaniu tożsamości. Współpraca była długo oczekiwana. Nasi konsumenci wielokrotnie mówili, że lizaki to ulubione słodycze, którymi można się cieszyć podczas gry – zaznaczyła Eva Karkoni, International Brand Manager w Chupa Chups.
Partnerstwo opiera się głównie na tworzeniu oryginalnej serii materiałów promujących obie strony. W ramach wspólnych działań publikowane będą również wpisy w mediach społecznościowych. Drużyna League of Legends występująca w LEC, a także jej akademia występować będą z kolei w koszulkach z logiem partnera.
Tu właśnie pojawia się wątek Pawła “Czekolada” Szczepanika. Bestia z Barczewa na mocy transferu zasiliła bowiem skład EXCEL ESPORTS i już w nadchodzącym sezonie zadebiutuje w rozgrywkach LEC. Przenosiny do brytyjskiej organizacji umożliwiła seria sukcesów osiągniętych w barwach AGO ROGUE – m.in. zdobycie mistrzowskich tytułów Trinity Force Pucharu Polski, Ultraligi, a przede wszystkim European Masters.
Chupa Chups nawiązuje współpracę z EXCEL ESPORTS. Fot. EXCEL ESPORTS
– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z tak rozpoznawalną na całym świecie marką Chupa Chups – firmą, do której naturalnie się dopasowujemy, biorąc pod uwagę zabawny i młodzieńczy charakter obu naszych organizacji, branż i odbiorców – mówi Robin McCammon, Chief Commercial Officer w EXCEL ESPORTS.
– Zawsze wspaniale jest pracować z nieendemicznymi markami, które doceniają kulturę naszej branży. Będziemy działać z Chupa Chups nad angażującymi i zabawnymi treściami, które będą trafiać w gusta naszych odbiorców. W EXCEL ESPORTS zawsze staramy się być lepsi i cieszymy się, że rok 2021 rozpoczniemy partnerstwem, które pomoże dalej rozwijać naszą wizję – dodał.
To nie pierwsza inwestycja Chupa Chups w branżę esportową. W zeszłym roku hiszpańska marka ogłosiła bowiem współpracę z organizacją Vodafone Giants.