
Były podchody, czas na oficjalne ogłoszenia. Włodarze Anonymo Esports zdradzają szczegóły dotyczące nowej organizacji
O ile w social mediach od kilku dni można znaleźć profile Anonymo Esports, o tyle dopiero dzisiejszego wieczoru poznaliśmy oficjalne informacje dotyczące nowo powstałej marki. Za pośrednictwem informacji prasowej o szczegółach projektu opowiedzieli włodarze nowego brandu – Mateusz „Sówek” Kowalczyk i Adam „Jotosha” Kozierowski.
Na polskiej scenie Counter-Strike’a mieliśmy już chociażby lukę po Luqu, więc odetchnęliśmy z ulgą na wieść o tym, że luka po składzie Illuminar Gaming zostanie szybko załatana. Anonymo Esports, bo taką nazwę przyjął nowy twór Kowalczyka, wchodzi na rejon z buta, by zawojować nie tylko krajową, ale również międzynarodową scenę. Jak dowiadujemy się ze wspomnianej już wcześniej informacji prasowej, organizacja nie ograniczy jednak swojej działalności do dywizji CS:GO, gdyż w planach znajduje się również duża aktywność na rynku influencerskim.
– Przynosząc swoje doświadczenie na temat rynku influencerskiego oraz esportu planujemy połączyć rywalizację na serwerze z mainstreamem, stawiając na przenikanie się tych dwóch światów i wzajemne korzystanie z siebie – wyjaśnił Adam „Jotosha” Kozierowski, który za pośrednictwem mediów społecznościowych zapowiedział również utworzenie dywizji TFT.
W nowej organizacji rolę CEO pełnić będzie Mateusz „Sówek” Kowalczyk, a Jotosha został z kolei mianowany dyrektorem operacyjnym firmy. Dodatkowo za brandem stanie również grono inwestorów, których nazwiska nie zostały wymienione w informacji prasowej.
– Niesamowite uczucie móc ułożyć wszystko od podstaw, według własnej myśli. Mam wokół świetnych ludzi, którzy już teraz żyją tym projektem, a to dopiero początek – mówił Mateusz „Sówek” Kowalczyk.
W najbliższych dniach organizacja Anonymo Esports ogłosi nie tylko skład CS:GO, który rywalizować będzie między innymi w ESEA MDL czy serii turniejów Snow Sweet Snow, ale też partnerów biznesowych oraz influencerów związanych z marką.
Fot. Illuminar Gaming / Maciej Kołek