Aktualizacja Valorant: Znaczne osłabienie Raze, zmiany Sage i strzelające kamery

Aktualizacja Valorant: Znaczne osłabienie Raze, zmiany Sage i strzelające kamery

22.04.2020, 09:05:30

Twórcy Valorant zaskakują. Choć  gra nie pojawiła się jeszcze w głównym obiegu, Riot Games chce być z jej testerami transparentny. Wobec tego opublikował szczegółową listę poprawek we wprowadzonej aktualizacji, szeroko komentując większość zmian. Panie i panowie z Valve, uczcie się!

Co zostało zmienione? Najbardziej ucierpią koneserzy Raze, którą aktualizacja 0.47+ wyraźnie osłabiła. Wydaje się, że miłośniczka materiałów wybuchowych nie będzie już tak śmiercionośna. Poprawki dotyczą również Sage, a raczej jej ścian i kul spowalniających. Riot Games nie zapomniał ponadto o wyjątkowym przypadku nadpobudliwych kamer. Umówmy się, Valorant to nie świat Jamesa Bonda, tajne służby Kingsmana czy Kryptonim U.N.C.L.E. Kamery nie powinny strzelać…

ROZGRYWKA I BALANS

OBRAŻENIA BRONI DO WALKI WRĘCZ

  • Ataki bronią do walki wręcz zadają teraz dwa razy więcej obrażeń zniszczalnym elementom, w tym: Barierze Sage i Podwójnym metalowym drzwiom na Haven

Dlaczego?

Gracze nie mieli wielu okazji do zwalczania Kuli Bariery Sage w trakcie rund ekonomicznych, np. podczas pierwszej rundy czy rundy po zmianie stron. Zamierzaliśmy dać graczom ryzykowną, ale w przypadku sukcesu opłacalną metodę interakcji z jej murem, jednocześnie umożliwiając zniszczenie go niezależnie od ekwipunku”.

RAZE

  • Zmniejszona liczba Farbujących Granatów z 2 do 1. Mają od teraz reset przy zabójstwie, wymagający od graczy zdobycie dwóch eliminacji do odświeżenia czasu odnowienia granatu.
  • Dostosowaliśmy dźwięki Farbujących Granatów, Bombowej Paki oraz Gwoździa Programu, by łatwiej dało się je usłyszeć w nieco bardziej chaotycznych momentach.

Dlaczego?

Zadaniem Raze jest być bardzo groźnym szturmowcem, który karze przeciwników znajdujących się w przewidywalnych miejscach, jednak mieliśmy wrażenie, że liczba ładunków kasetowych pozwalała zbytnio przytłaczać wrogów. Gracze powinni także mieć jak najlepszy ogląd sytuacji, a sygnały dźwiękowe wszystkich umiejętności Raze nie były adekwatne do zagrożenia, jakie ze sobą niosą, dlatego zmieniliśmy dźwięk dla każdej z nich. Przykładowo: kiedy Gwóźdź Programu jest w użyciu bądź zostanie odpalony z daleka, gracze powinni móc dokładnie zidentyfikować i określić zagrożenie”.

SAGE

  • Spowalniająca Kula spowalnia także graczy w powietrzu na obszarze jej działania.
  • Gracze mogą teraz przechodzić przez Spowalniającą Kulę, nie hałasując.

Dlaczego?

Gracze byli w stanie zniwelować działanie Spowalniającej Kuli Sage, przeskakując („bunny hopping”) przez obszar jej działania. Chcemy, aby minimalne spowolnienie było bardziej spójne z każdym ruchem w tej strefie, jednocześnie dając pewną korzyść ze skakania (bunny hopping) lub chodzenia przez strefę. Uznaliśmy też, że umożliwienie cichego, a jednocześnie powolnego sposobu na pokonanie takiego obszaru, doda kolorytu grze i sprawi, że Sage nie będzie mogła czuć się zbyt pewnie, ponieważ niekoniecznie usłyszy, kiedy ktoś przemieszcza się przez obszar działania jej kuli”.

AKTUALIZACJE MAP

  • Naprawiono kilka luk na mapach Bind, Haven i Split.
  • Split: przeniesiono kulę ze środka punktu B na jego główną część.

Dlaczego?

Celem jest zmniejszenie presji wywieranej na środku i zachęcenie graczy do przejęcia kontroli nad główną częścią B”.

JAKOŚĆ ROZGRYWKI

  • Ograniczono ruch wychodzący sieci od klienta w przypadku osób, które grają przy wyższej liczbie klatek na sekundę.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono rzadki błąd, powodujący zawieszanie serwera z powodu otrzymania pakietów uszkodzonych za sprawą sieci graczy.
  • Kamera szpiegowska Cyphera nie wykorzystuje już broni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego słyszalny zakres kroków nie był widoczny na minimapie.

Fot. Valorant

Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze