Aktualizacja VALORANT: Nie tylko Yoru. Spore zmiany w systemie rankingowym

Aktualizacja VALORANT: Nie tylko Yoru. Spore zmiany w systemie rankingowym

13.01.2021, 08:17:08

Wprowadzenie nowego agenta do puli bohaterów VALORANT nie jest żadną niespodzianką. Społeczność dokopała się do tej informacji już dawno temu, odkrywając największy sekret producenta związany ze startem drugiego epizodu. Mimo wszystko ekipa Riot Games przygotowała również inne poprawki, największy nacisk stawiając na rozwój Brimestone’a oraz Omena. Głośno zaznaczyła również nadchodzące modernizacje związane z Viper.

Doniesienia opisujące Yoru zalały Internet w zeszłym tygodniu. To właśnie wtedy przekonaliśmy się, jak może wyglądać i czym charakteryzować się nadchodząca postać. Pracownicy Riot Games oficjalnie nie odnieśli się jednak do informacji pojawiających się w sieci. Chwilę później Yoru stał się głównym bohaterem wideo zapowiadającego drugi odcinek pierwszego aktu. Wszystko stało się jasne. Opis umiejętności niewidzialnego szturmowca przedstawiamy w TYM miejscu.

Niezwykle istotne zmiany wprowadzono także w mechanice gry – choćby rozgrywki rankingowej. Dziurę w brzuchu wierciła wam niepewność awansów i spadków? Od teraz wyraźnie nakreślone będzie, jak dużo brakuje Wam do wzbicia się na wyższy poziom lub bolesnego spadku. Regionalne tabele pozwolą natomiast śledzić postępy najlepszych graczy, którzy przekroczyli magiczne bariery Promienistego lub Nieśmiertelnego. Cóż, sporo zajęło twórcom wprowadzenie funkcji, które już dawno przetestowali w boju dzięki League of Legends. Lepiej jednak późno, niż wcale.

Co nowego przyniosła kolejna aktualizacja, rozpoczynająca nowy etap w historii VALORANT?

Co nowego przyniesie najnowsza aktualizacja VALORANT? Fot. Riot Games

Co nowego przyniesie najnowsza aktualizacja VALORANT? Fot. Riot Games

AGENCI

YORU

KONTROLERZY

– W tym patchu wprowadzamy drobną aktualizację, która uściśli i uwydatni mocne strony naszych kontrolerów. Omen i Brimstone rywalizują ze sobą już od czasów bety i zazwyczaj tylko jeden z nich uznawany jest za skuteczną postać. Wzmacniając u każdego z nich konkretne elementy, chcemy uczynić ich agentami silnymi w różnych sytuacjach. Viper także mamy na radarze. Uważamy, że mogłaby być lepsza i szukamy sposobów na poprawę tego stanu rzeczy w przyszłości – czytamy na stronie Riot Games.

BRIMSTONE

  • Nadajnik Stymulujący
    – Natychmiastowe użycie (zerowy czas wyposażenia).
  • Mołotow
    – Koszt zmniejszony z 300¤ do 200¤.
  • Podniebny Dym
    – Zasięg rzucania zwiększony z 4200 do 5000.
    – Czas trwania dymu zwiększony z 14,25 s. do 19,25 s.
  • Dźwięk
    – Brimstone nie wydaje już dźwięku, jaki mogli usłyszeć przeciwnicy podczas potwierdzania lokacji swojego dymu.

OMEN

  • Paranoja
    – Koszt zwiększony z 200¤ do 400¤.
  • Mroczna Osłona
    – Prędkość pocisku zmniejszona z 4000 do 2800.

VIPER

Brak aktualizacji, jednak korzystamy z okazji, by poinformować was o tym, że bacznie przyglądamy się tej postaci. Wciąż uważamy, że mogłaby być całościowo lepsza i w nowym roku z pewnością wprowadzimy tutaj odpowiednie zmiany – zaznaczają twórcy.

AKTUALIZACJE BRONI

Classic (strzał alternatywny)

  • Błąd skoku zwiększono z 0,4 do 1.
  • Zwiększono kolejkę wejścia (PPM) z 0,065 do 0,225.
  • Strzał seriami obarczony jest błędami o następujących wartościach: 1,9 dla pierwszej serii, 2,5 dla drugiej i 6 dla trzeciej oraz czwartej.
  • PPM zapewnia krzywą stabilizacji na poziomie 0,1 s.
    – Classic wydaje się być dobry do wszystkiego i jednocześnie do niczego, kiedy mowa o rundach pistoletowych, za wyjątkiem korzystania z PPM podczas skoków i ciągłego wciskania PPM. Zmiany w rozrzucie mają na celu ograniczenie efektywnego zasięgu tej broni podczas posyłania serii skacząc, z kolei błąd strzelania / stabilizacja celowania mają za zadanie sprawdzenie, jak skutecznie można ostrzeliwać się wciskając szybko PPM. Kolejka wejścia pomoże płynniej posyłać pociski między seriami.

AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ

  • Nowe regionalne tabele rankingowe (12 stycznia).
  • System rankingowy został zaktualizowany (w tym pasek postępu), wprowadzono także zmiany w postępie wyrażanym w liczbach oraz w samym rozkładzie rang, by ułatwić wyjście z tych najniższych.
  • Limit rozmiaru umówionej grupy składającej się z graczy o randze Nieśmiertelny i – Promienisty został ustalony na 2 osoby.
  • Nowe nagrody rankingowe dla 1. odcinka (przywieszki uzależnione od najwyższej rangi aktu zdobytej podczas 1. odcinka).
  • Wiele innych zmian! 

ZMIANY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Przycisk „Dodaj znajomego” został usunięty z listy graczy w grze.

BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł czasami teleportować się poza bariery fazy zakupów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Omen mógł podkładać Spike’a znajdując się na ścianie Sage.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze przeciwnej drużyny mogli być widoczni na minimapie jeszcze długo po zniknięciu z pola widzenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozdzielczość monitora nie wracała do prawidłowej po użyciu skrótu Alt+Tab w trakcie gry na pełnym ekranie przy rozdzielczości ustawionej na niższą niż natywna. Dziękujemy graczowi fl0m za zwrócenie uwagi na ten problem!
  • Naprawiono błąd z patcha 1.14, w wyniku którego nieprawidłowo obliczany był ping klienta (wliczany był także czas klatki klienta).

ZNANE PROBLEMY

  • Filmy z podglądem poziomów broni nie odtwarzają dźwięku.
    – Wiedzcie, że skórki posiadają odpowiednie udźwiękowienie w grze, problem stanowią filmy z podglądem, jakie znaleźć można w sklepie oraz kolekcji.
Fot. VALORANT
Tagi:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze