Aktualizacja CS:GO: Odświeżenie map da kolejne życie Dustowi2
CS:GO
Newsy

Aktualizacja CS:GO: Odświeżenie map da kolejne życie Dustowi2

11.06.2020, 09:19:58

Kiedy Europejczycy przekręcają się z jednego na drugi bok w wygodnych łóżkach, wujek Valve nie śpi. Kolejna aktualizacja CS:GO stała się faktem, odświeżającą sześć głównych map. Sporych poprawek doczekał się przede wszystkim Dust2, ale również  ogólna widoczność modeli graczy.

Od czasu wydania CS:GO w 2012 r. otrzymywaliśmy wiele opinii na temat trudności związanych z wykrywaniem przeciwników. Z uwagi na to, że każda mapa w grze cechuje się różnym oświetleniem i natężeniem szczegółów, nawet postacie zaprojektowane do dobrej widoczności na mapie mogą się w niektórych miejscach zgubić, gdy ogląda się je pod określonym kątem w określonym miejscu – zaznacza ekipa deweloperska.

Będziemy nadal zajmować się opiniami na temat konkretnych problemów, wprowadzając poprawki do map. Dziś wprowadzamy ponadto kilka nowych ulepszeń w sposobie renderowania postaci – czytamy dalej.

[GAMEPLAY]

  • Dodano zaawansowane ustawienie wideo „zwiększ kontrast gracza”, które poprawia czytelność zawodników w sytuacjach o niskiej widoczności.

[AGENCI]

  • Poprawiono niektóre tekstury agentów dla lepszej widoczności.

[RÓŻNE]

  • Skorygowano geometrię kolizji upuszczonej C4
  • Naprawiono zacinanie się kamery pilota drona w strefie zagrożenia, gdy ten otrzymał obrażenia od poparzenia.
  • Dodano animację wysunięcia łuski dla ostatniego wystrzelonego pocisku Deasert Eagle’a.

[RENDERING]

  • Drobne optymalizacje streamingu tekstur.
Aktualizacja CS:GO znacznie poprawiła widoczność modeli w problematycznych miejscach mapy.

Aktualizacja CS:GO znacznie poprawiła widoczność modeli w problematycznych miejscach mapy. Fot. Valve

[MAPY]

Overpass:

  • Usunięto spore pokłady bluszczu znajdującego się przy łazienkach w pobliżu bombsite’u A
  • Usunięto wąskie okna w łazienkach od strony bombsite’u
  • Usunięto rower przy miejscówce nazywanej „piknikiem” na długiej A
  • Rozjaśniony tunel łącznika
  • Rozjaśniony resp terrorystów
  • Dodano – jak zaznacza producent – „ładne” wykończenie kamieniem

Dust2:

  • Odwrócono drzwi na środku
  • Uproszczone tło podczas patrzenia się z tuneli B w kierunku ciężarówki na środku
  • Zmieniono odległość początkową mgły z 1000 na 512, zmieniono maksymalną gęstość z .2 na .4
  • Podniesione okna w okolicy rampy na bombsite A, aby postacie były bardziej widoczne

Mirage:

  • Usunięto stos śmieci na środku
  • Przycięto rośliny na respie terrorystów prowadzącym w kierunku apartamentów
  • Zwiększono jasność w oknie marketu
  • Usunięto „ciche zejście” z balkonu na bombsite B
  • Zmieniono kąt nachylenia drabiny w pokoju drabinowym

Inferno:

  • Przycięto bluszcz przy respie antyterrorystów prowadzącym w kierunku łuku
  • Naprawiono cień rzucany przez wieżę na środku

Train:

  • Dodano nowy model zderzaka pociągu z płaską górą

Cache:

  • Zastąpiono drabinę do gniazda snajperskiego pudełkiem
  • Oczyszczono kilka ważnych kątów
  • Dodano areny 1 na 1
  • Wymieniono kontenery na nowy model w celu poprawy wydajności
  • Poprawiono widoczność do „maina” od strony respa terrorystów
  • Naprawiono nieintuicyjnego wallbanga w budce na środku
  • Wprowadzono subtelne poprawki kolorów
  • Poprawiono kształty niektórych elementów
  • Wprowadzono optymalizację

Fot. Valve

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze