Newsy
VALORANT

5 meczów z rzędu na tej samej mapie? Otóż nie

17.09.2020, 09:04:06

Koniec z niechcianym ogrywaniem tej samej mapy kilka razy z rzędu. Co prawda najnowsza aktualizacja VALORANT nie przynosi możliwości ręcznego wyboru terytorium bitwy, jednak zmniejszenie szansy na powtórne wylosowanie tego samego to krok w dobrym kierunku.

Walka na tej samej mapie nawet po sześć razy z rzędu była jedną z największych zmor zwykłych miłośników gier rankingowych VALORANT. Wyobraźcie sobie – przychodzicie po pracy do domu, macie cały wolny dzień, więc dajecie się ponieść rozgrywce. A maszyna losuje wam pięć Splitów z rzędu. No zwariować można.

Najnowsza aktualizacja VALORANT to jednak nie tylko zmiany w systemie doboru map w grach rankingowych, ale też same nowinki związane z rozgrywką. Kilku kolejnych nocy nie prześpią pewnie wielbiciele Raze, której bombowy charakter znów otrzymały bombę na oko. Kolejny nerf sprawi, że postać stanie się mniej grywalna? Nie jest aż tak bolesny, jak poprzedni, więc pewnie nie.

No i ten Guardian… Nie, nie ten ze Słowacji. Ten z VALORANTA. Twórcy kombinują przy nim na różne sposoby, aby zachęcić społeczność do częstszego wdrażania go do rozgrywki, jednak wszystkie poprzednie plany kojarzyły się na dwóch użyciach po aktualizacji i kilku natrętnych gościach, którzy nie kupowali nic innego. Guardian nie wszedł na dobre do mety i wydaje się, że i tym razem nie wejdzie. 

AKTUALIZACJE AGENTÓW

RAZE

Bombowa Paka

  • Obrażenia początkowe zmniejszono do 15 pkt. w wewnętrznym promieniu 0,2 m, a minimalne spadły do 5 pkt.
  • Bomba zdalna po wylądowaniu uzbraja się w 0,5 sek., zwiększając maksymalne obrażenia do 50 pkt.
  • Strzelenie w Bombową Pakę detonuje ją, zadając obrażenia na obecnym poziomie.
  • Bomba zdalna nie zadaje już obrażeń sojusznikom.

AKTUALIZACJE BRONI

Wzmocnienie Guardiana
    • Obniżono cenę z 2500 do 2400 kredytów.
    • Szybkostrzelność zwiększono z 4,75 do 5,25 pocisków na sekundę.
    • Poprawiono czas stabilizacji broni z 0,35 po 3 pociskach na 0,2925 po 3 pociskach.

ZMIANY ROTACJI MAP

  • Kolejka matchmakingowa dla wszystkich trybów została zaktualizowana, by sprawdzać wszystkie grane przez was niedawno mapy we wszystkich trybach, dlatego w każdej kolejce:
    • Będziecie mieć większą szansę grać na mapie, na której ostatnio nie graliście.
    • Będziecie mieć mniejszą szansę grać na tej samej mapie kilka razy z rzędu.

JAKOŚĆ ROZGRYWKI

    • Kiedy obserwowany gracz zostanie oślepiony, obserwatorzy zobaczą licznik, a nie zasłonięty ekran.
    • Usprawniono działanie minimapy.
    • Panel społeczności zatrzyma sortowanie, kiedy najedzie się na niego kursorem lub wejdzie z nim w inną interakcję.
    • Zaktualizowano słownictwo w modalu wszystkich rang na stronie kariery, by było spójne z zasadami dogrywki w grach rankingowych.

NAPRAWIONE BŁĘDY

    • Naprawiono efekty wizualne pistoletu Classic Prime.
      • W przypadku ulepszonej wersji Prime (poziomy 2-4) występował błąd, w wyniku którego nieprawidłowo odgrywane były smugi po pociskach, efekty dźwiękowe i inne efekty wizualne.
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego na ekranie końca gry widoczny był komunikat o dalszym przetwarzaniu, a zakończona gra nie była widoczna w zakładce kariery.
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego komunikat „Duża różnica umiejętności” wyświetlał się w lobby gier niestandardowych.

Fot. Riot Games / VALORANT

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze